Брже и ефикасније до заказаног прегледа

Од децембра прошле године при крагујевачком Дому здравља ради Кол центар који грађанима олакшава процедуру заказивања прегледа код изабраног лекара.

Бржа, ефикаснија и умрежена комуникација између Кол центра свих амбуланти Дома здравља али и Школског, Диспанзера за жене, АТД-а и Педијатрије резултирали су да се у току дана позивом на број 500 100 закаже по хиљаду прегледа.

Четворочлано особље кол центра свакодневно од понедељка до петка од 7 ујутру до 19:30 увече информишу грађане о распореду рада изабраних лекара у свим амбулантама Дома здравља.И не само изабраних, већ и специјалиста.

Понедељком се, кажу на основу искуства телефон огласи преко хиљаду пута. Грађани су већ упућени да овако штеде време и енергију да одлазе лично до шалтера и заказују прегледе.

Занимљиво је да, кажу оператери старији суграђани тачно знају због чега се обраћају, док је са млађима који зову телефоном било и анегдота.

Тако су у неколико наврата описивали докторе, а једном приликом уместо докторке Протулипац пацијент је тражио да закаже преглед код непостојеће докторке Беквалац.

Било је и оних који су тражили медицински савет од особља централе кол центра. Шармантне згоде и незгоде са крагујевчанима, кажу стрпљиве оператерке унесу неопходно расположење које је битно за непосредан разговор са грађанима.

Поред кол центра Министарство здравља је објавило и апликацију за заказивање прегледа, међутим судећи по слици из кол центра где телефон целог радног дана не престаје да звони Крагујевчанима више прија да чују глас дежурне службенице.

Извештава новинарка РТК Слађана Обрадовић Чукарић.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *