Шумадијска ракија један од водећих брендова 16. Сајма пољопривреде

На 16. Mеђународном сајму пољопривреде, Регионална асоцијација произвођача ракије је, у сарадњи са Регионалном агенцијом за економски развој Шумадије и Поморавља је поред промоције решења о ознаци географског порекла за шумадијску шљивовицу, представила и нове активноси везане за друго оцењивање квалитета воћних ракија у Крагујевцу.

Воћне ракије понудило је 19 дестилерија са територије Шумадије које су чланице асоцијације.

Највећа јесења смотра аграра јужно од Саве и Дунава, Шумадијски сајам пољопривреде, идеална је прилика за промоцију пројекта „Шумадијска шљива“, који има за циљ унапређење територијалног идентитета Шумадије,кроз пружање подршке сектору воћарства.

Квалитет, технологија производње, традиција и географско подручје са кога потиче, кључне су карактеристике садржане у производу који има заштићену ознаку географског порекла.

На Шумадијском сајму пољопривреде, поред промоције решења о ознаци географског порекла за Шумадијску шљивовицу, представљене су и нове активности асоцијације, а једна од најзначајнијих је друго оцењивање квалитета воћних ракија у Крагујевцу које ће бити организовано у новембру.

Иначе, решењем Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде, Шумадијска шљивовица коју производе чланови Регионалне асоцијације произвођача ракије „Шумадијска ракија“, прва је шљивовица у Србији која има ознаку географског порекла.

Извештава новинарка РТК Ксенија Ђерковић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *