За мало туча због пилетине од 119 динара

Немачка компанија Лидл, отворила је 16 франшиза у 12 градова Србије, од којих једну и у Крагујевцу.

Циљ отварања трговинског ланца Лидл у Србији је да се за грађане широм наше земље направи најбољи однос цена и квалитета и на тај начин задовоље потрошачи.

Лидл је у Србију уложио 205 милиона евра и запослио 1.553 радника.

Отварању Лидл маркета у Крагујевцу, присуствовали су и представници локалне самоуправе.

Јутрос у целој Србији, односно градовима где је трговински ланац Лидл отворио своје објекте иста слика.

Сатима пре званичног отварања грађани су ишчекивали отварање врата трговинског ланца који обећава ниске цене робе широке потрошње.

У Крагујевцу на локацији у улици Саве Ковачевића потошачима је на располагању 1500 брендова од којих 350 из домаће производње.

Успостављена је сарадња са више од 25 добављача воћа и поврћа из Србије.

Понуда меса, сухомеснатих, слатких и сланих производа је велика али и гардеробе као и пециа из Лидл пекаре.

„Лидл“ је симбол немачке трговинске индустрије, симбол одрживог приступа и квалитета.

Отварање франшизе у Крагујевцу отвара се сарадња локалне самоуправе са земљом као што је Немачка.

Лидл послује у 27 земља Европе и САД. Његова мрежа од 10.500 савремених дисконта запошљава око 260 хиљада људи.

Такође, Лидлови производи складиште се у више од 150 логистичких центара широм света.

Извештава новинарка РТК Ксенија Ђерковић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *