Помоћ омбудсмана затражило 99 грађана током ванредног стања

Током ванредног стања канцеларији локалног омбудсмана у Крагујевцу за правни савет обратило се 99 грађана.

Крагујевчани су највише били забринути за свој радно-правни статус, док је било и доста појединачних притужби за нарушавање јавног реда и мира.

На рад градске управе и јавних комуналних предузећа није било притужби.

За време ванредног стања, у складу са прописаним мерама, грађани су се локалном омбудсману обраћали путем телефона или електронском поштом.

Крагујевчани су највише били заинтересовани за свој радно-правни статус и последице које по њега могу проистећи из мера ванредног стања.

Примљено је и доста појединачних притужби које су се односиле на нарушавање јавног реда и мира, рачуне за комуналне услуге, право на издавање путних исправа и дозволе за кретање током полицијског часа.

Локални омбудсман је у пет случајева саветовао подношење пријава против послодавца због необезбеђивања мера заштите здравља на раду.

Током ванредног стања није било притужби грађана на рад градске управе и јавних комуналних предузећа.

Осим 99 пријава, било је доста оних за које локални омбудсман није надлежан.

Након укидања ванредног стања канцеларија Локалног омбудсмана је поново отворена за грађане.

Правне савете грађани могу добити и телефонским позивом или путем електронске поште.

Интернет адреса и бројеви телефона налазе се на званичном сајту града Крагујевца.

Извештава новинар РТК Саша Стаменић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *