Развој туристичког производа у Крагујевцу

Стратегија и Акциони план за развој мултисензорног туристичког производа, приказани су данас на регионалној конференцији у Крагујевцу.

Присутнима је представљен и потенцијал гастрономске понуде Шумадије и Поморавља. Конференција је организована у оквиру пројекта „Грађење бренда Адрион у туризму: задовољење свих пет чула“.

Један од циљева ове конференције је покретање дискусије о стратешком и акционом плану, којима се туристима даје прилика да, кроз свих пет чула, доживе туристичку понуду.

Јачање, заштита и промовисање традиционалне кухиње Шумадије и Поморавља, као бренда, била је једна од тема ове конференције.

Представљена су Стратегија и акциони план за развој мултисензорног туристичког производа.

Оснивањем Гастро-центра Шумадије и Поморавља, омогућиће се праћење најновијих трендова у гастрономији и оспособљавање кадрова, за рад у савременим условима, као и развој и унапређење гастрономске понуде региона.

Гастро центар био би подршка развоју бренда локалних произвођача хране, промоција и помоћ при пласирању производа.

Пројекат се финансира из фондова Европске уније, у оквиру АДРИОН Јадранско – Јонског програма и обухвата девет партнерских организација, из осам земаља, међу којима је и Србија.

У фокусу пројекта је стварање одрживог развојног модела туристичког сектора, са високо-квалитетном туристичком понудом и услугама, заснованом на иновативности.

Извештава новинарка Зорица Савић Ранковић

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

One thought on “Развој туристичког производа у Крагујевцу”

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *