Стратегија и Акциони план за развој мултисензорног туристичког производа, приказани су данас на регионалној конференцији у Крагујевцу.
Присутнима је представљен и потенцијал гастрономске понуде Шумадије и Поморавља. Конференција је организована у оквиру пројекта „Грађење бренда Адрион у туризму: задовољење свих пет чула“.
Један од циљева ове конференције је покретање дискусије о стратешком и акционом плану, којима се туристима даје прилика да, кроз свих пет чула, доживе туристичку понуду.
Јачање, заштита и промовисање традиционалне кухиње Шумадије и Поморавља, као бренда, била је једна од тема ове конференције.
Представљена су Стратегија и акциони план за развој мултисензорног туристичког производа.
Оснивањем Гастро-центра Шумадије и Поморавља, омогућиће се праћење најновијих трендова у гастрономији и оспособљавање кадрова, за рад у савременим условима, као и развој и унапређење гастрономске понуде региона.
Гастро центар био би подршка развоју бренда локалних произвођача хране, промоција и помоћ при пласирању производа.
Пројекат се финансира из фондова Европске уније, у оквиру АДРИОН Јадранско – Јонског програма и обухвата девет партнерских организација, из осам земаља, међу којима је и Србија.
У фокусу пројекта је стварање одрживог развојног модела туристичког сектора, са високо-квалитетном туристичком понудом и услугама, заснованом на иновативности.
Извештава новинарка Зорица Савић Ранковић
One thought on “Развој туристичког производа у Крагујевцу”