У Станову отворен шалтер Градске управе

Мештани Станова од данас више не морају да одлазе у градску управу ради прибављања неопходних докумената, које издаје локална самоуправа.

Захтеве за више од 200 административних поступака могуће је предати на новоотвореном шалтеру у просторијама Месне заједнице.

Град Крагујевац ће у наредном периоду и у осталим деловима града отварати шалтере, како би се спречио свакодневни прилив већег броја странака у зграду Градске управе, најавио је градоначелник Никола Дашић, приликом свечаног отварања ове радне јединице.

Уколико је мештанима Станова неопходан неки од докумената које издаје градска управа, од данас могу да га прибаве не напуштајући своје насеље.

Процедура је прилично једноставна, односно сва неопходна упутства добијају од службеника који у новоотвореној канцеларији помаже становницима овог насења да остваре своја права.

Основни мотив за отварање шалтера градске управе у месној заједници је здравствена безбедност становништва и службеника.

Отварање шалтера градске управе је добродошло за старије житеље Станова, али и младе мајке које не морају да брину како и где да оставе децу на чување док обављају административне послове.

Некада прилично замршена мрежа административних поступака баш у доба короне је поједностављена.

За неопходна документа грађани Станова сада прелазе само три корака, или у електронском регистру или и буквално од куће до прага месне заједнице.

Извештава новинар РТК Слађана Обрадовић Чукарић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *