Завршен поступак рангирања запослених у ЈКП „Шумадија“

Поступак рангирања запослених за новоосновано предузеће „Шумадија“ је завршен.

Формирању ранг листе предходила је одлука Скупштине града о припајању четири нова предузећа ЈКП-у „Шумадија“ као и израда систематизације нових радних места, изјавио је у Хроници РТК  Немања Димитријевић, директор Јавно комуналног предузећа „Шумадија“.

Према његовим речима радници су могли да се пријаве за 3 нова радна места у складу са својим квалификацијама.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

2 thoughts on “Завршен поступак рангирања запослених у ЈКП „Шумадија“”

  1. Protivzakonit postupak koji će dovesti do velikog broja tužbi od strane isteranih radnika. Čak i oni koji su kreirali ovaj suludi postupak diskriminacije ljudi u komunalnim preduzećima priznaju da on nema uporište u zakonu. Kažu da je to urađeno samo da bi se zadovoljila samovolja Radomira Nikolića i smanjio nivo mržnje koju on oseća prema svim ljudima koji su dobili posao u komunalnim firmama u Verkovo vreme. Ovo što radi Radomir Nikolić u Kragujevcu sa komunalim sektorom se ne radi nigde u Srbiji. Samo u Kragujevcu ljude isteruju sa posla…samo u Kragujevcu čitave porodice ostaju bez sredstava za život. Naravno, u životu se sve vraća…kao bumerang, pa će se i ovo terorisanje naroda vratiti naprednjacima u još goroj formi. Živi bili pa videli.

    1. Nije tačno, upravo se radi o usklađivanju sa zakonom i pravnim normama. Zakon je definisao koliko zaposlenih javna uprava treba da ima i sad nađi način. Nije lep ali je stanje neodrživo. Lako je o tome filozofirati al aj daj otkaz tolikom broju ljudi, zato to niko nije smeo ni da počne. Danas ako to ne uradimo ostaće svi bez posla jer neće moći da se finansira.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *