У Бизнис иновационом центру, запослени Института за јавно здравље и шесторо специјализаната из Клиничког центра Крагујевац свакодневно су у контакту са оболелима од Ковида 19.
Сви новозаражени обавештавају се телефонским путем о резултатима теста.
Након поновљених тестова пацијенти се позивају поново како би били упознати са новим резултатима.
Неретко, специјализанти позивају и контакте заражених.
На самом почетку епидемије коронавируса Крагујевац је представљао пример добре праксе забележивши само 68 случајева оболелих од вируса Ковид 19.
Са доласком другог пика, ситуација у граду се променила, па свакодневно стижу информације о двоцифреним бројевима заражених.
Институт за јавно здравље Крагујевац је у координисаној сарадњи са градским Кризним штабом, Клиничким центром у Крагујевцу и Бизнис иновационим центром оформио кол центар како би сви тестирани пацијенти добили информације да ли је њихов тест на коронавирус позитиван и како би даље требало да поступају ради спречавања ширења вируса.
Градски Кризни штаб иницирао је почетак ове сарадње јер се рад Ситуационог центра током ванредног стања показао као добра пракса.
Ситуациони центар наставио је са радом, а у Бизнис иновационом центру придружен му је и кол центар Института за јавно здравље.
Сви суграђани који имају питања везана за Ковид 19 могу да се обрате служби Центра за контролу и превенцију болести Института за јавно здравље на телефоне: 504-518 и 504-520, док сви којима је потребна помоћ стручних служби и установа здравствене и социјалне заштите то могу да учине на број телефона Ситуационог центра: 0800-112-113.