Акциона истраживања у образовним установама – стање у онлајн настави

У оквиру Зимских дана просветних радника представљени су резултати истраживања о примени модела онлајн наставе у образовном процесу.

Учење на даљину уведено је након проглашења пандемије корона вируса у циљу спречавања заражавања и ширења инфекције међу основцима и средњшошколцима.

Учење на даљину, након готово годину дана од увођења онлајн наставе у Србији, прихватили су и наставници и ученици.

Према резултатима истраживања на ову тему, који су представљени у оквиру Зимских дана просветних радника, услове за праћење онлајн наставе у тренутку када је била уведена у школама у Шумадији није имало 1.126 ђака, док је сада тај број знатно мањи и износи 479.

Од марта прошле године до данас 15 школа је успело да свим ученицима обезбеди услове за праћење наставе на даљину.

У Шумадијском округу снимљено је 900 часова за нову онлајн наставу, а примена новог модела захтева усавршавање наставника, односно стицање додатних знања и вештина.

Предност онлајн наставе је вишеструка.

Дигитални простор који се користи за те намене доступан је ученицима 24 часа, што омогућава нефикасно коришћење времена. На овај начин развија се и дигитална писменост.

Извештава новинар РТК Зорица Савић Ранковић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *