У оквиру Зимских дана просветних радника представљени су резултати истраживања о примени модела онлајн наставе у образовном процесу.
Учење на даљину уведено је након проглашења пандемије корона вируса у циљу спречавања заражавања и ширења инфекције међу основцима и средњшошколцима.
Учење на даљину, након готово годину дана од увођења онлајн наставе у Србији, прихватили су и наставници и ученици.
Према резултатима истраживања на ову тему, који су представљени у оквиру Зимских дана просветних радника, услове за праћење онлајн наставе у тренутку када је била уведена у школама у Шумадији није имало 1.126 ђака, док је сада тај број знатно мањи и износи 479.
Од марта прошле године до данас 15 школа је успело да свим ученицима обезбеди услове за праћење наставе на даљину.
У Шумадијском округу снимљено је 900 часова за нову онлајн наставу, а примена новог модела захтева усавршавање наставника, односно стицање додатних знања и вештина.
Предност онлајн наставе је вишеструка.
Дигитални простор који се користи за те намене доступан је ученицима 24 часа, што омогућава нефикасно коришћење времена. На овај начин развија се и дигитална писменост.
Извештава новинар РТК Зорица Савић Ранковић.