Будућност трговине је персонализована понуда

Захваљујући дигиталном програму лојалности „Moj Maxi“ Крагујевчани од 15. јула имају могућност да уживају бројне погодности у Макси и Темпо продавницама.

Више од 200 запослених у овим продавницама свакодневно су у претходних месец дана вредно радили на томе да упуте купце у све бенефите и попусте које могу да остваре у куповини коришћењем апликације. О томе како је изгледао пут од упознавања потрошача са апликацијом до све већег броја задовољних корисника разговарали смо са Дејаном Јовановићем, менаџером Макси супермаркета на адреси Светозара Марковића 77.

Какви су први утисци Крагујевчана и коју погодност апликације „Moj Maxi“ издвајају као омиљену?

Веома ми је драго што могу да кажем да из дана у дан све већи број наших купаца ужива у погодностима које „Moj Maxi“ апликација пружа, а коментари које добијамо у радњи говоре у прилог њиховом задовољству. „Moj Maxi“ дигитални програм лојалности је први овакав програм на тржишту малопродаје у нашој земљи, што је на самом почетку пред нас ставило велики задатак и изазове који су врло брзо превазиђени захваљујући нашим бројним колегама и екстерним сарадницима који су били ту да пруже све потребне информације нашим купцима. Трудили смо се да наше суграђане што ближе упознамо са свим бенефитима и додатним попустима које захваљујући апликацији могу да остваре приликом свакодневне
набавке намирница, а према повратним информацијама које добијамо од задовољних корисника, рекао бих да смо у томе успели. Купци који имају инсталирану „Moj Maxi“ апликацију уживају бројне погодности приликом куповине у Темпо и Макси продавницама у нашем граду, а оне које посебно истичу као омиљене су „Изабери своје акције“ и „Персонализоване промоције“.

Шта дигитална апликација „Moj Maxi“ пружа потрошачима и како могу постати њени корисници?

Апликација омогућава уштеду новца и времена. Другим речима, кроз персонализоване промоције пружа додатну уштеду купцима приликом набавке производа који су део њихове потрошачке корпе, али и бржу куповину, попут опције која корисницима апликације омогућава да унапред поруче жељени производ са деликатеса и преузму га без чекања у реду. Такође, захваљујући апликацији купци могу да прате акције у својој омиљеној радњи, да бирају артикле који ће бити снижени две недеље искључиво за њих, а ту су и многе друге погодности. Једна од великих предности нашег програма лојалности јесте управо то што је креиран у виду апликације, те је веома лако и једноставно уживати у бенефитима које доноси. Довољно је да купац
поседује паметни мобилни уређај на ком бесплатно може да преузме апликацију преко Гоогле Плаy или Апп сторе-а и региструје се, након чега аутоматски добија попуст од 10 одсто на прву куповину као и
могућност да ужива све њене погодности.

Да ли је персонализована понуда будућност трговине?

Сматрам да је познавање купаца и разумевање њихових потреба нужно како бисте обезбедили што боље искуство куповине и омогућили им максимални ужитак приликом набавке намирница. Стим у вези, сложио бих се да будућност лежи управо у персонализованој понуди, односно понуди која је креирана тако да што приближније одговори на стварне потребе сваког индивидуалног купца. Управо на том принципу функционише „Moj Maxi“ апликација која на основу навика у куповини конкретног корисника формира понуду и акције креиране специјално за њега, а захваљујући њој наши суграђани први у Србији имају прилику да искусе све бенефите које овакав вид куповине доноси.

*ПР објава

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *