Грађани могу да изнесу примедбе на услуге градске топлане

Директор крагујевачке Енергетике Александар Лазовић организовао је други по реду пријем за грађане који су корисници услуга даљинског грејања.

Сви заинтересовани могли су у непосредном разговору са директором овог предузећа да искажу сугестије, пријаве проблеме, изнесу примедбе на услуге које пружа ово предузеће или поставе питања у вези са радом и услугама градске топлане.

Енергетика је своја врата отворила за разговор са грађанима у циљу унапређења услуга.

Према ранијим најавама, отворени пријеми за кориснике услуга даљинског грејања ће бити организовани редовно до краја грејне сезоне у просторијама предузећа, улица Николе Пашића бр 15.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *