Како код детета развити одговорност према школским обавезама?

Иако је друга година искуства онлајн наставе, велики број родитеља, посебно у мањим срединама, не умеју да „уђу“ у еДневник и благовремено испрате активност свог детета на часовима.

Након примедбе одељенског старешине о неукључивању детета у онлајн наставу, родитељи су принуђени да промене стратегије у васпитању.

Термин „одговорност“ важи за све – и за децу и за наставнике и за родитеље.

Како настава није редовна него онлајн, препорука је да родитељи буду информисани и да прате колико су деца укључена у процес наставе.

Свакодневно са децом треба разговарати о дневним и недељним активностима које их очекују – попут термина усменог одговарања, писмених и контролних вежби, тестова, термина Гугл мит-а, како напредују у усвајању градива и да ли им је потребна подршка у учењу.

Битно је дефинисати краткорочне и дугорочне циљеве које ће постизати корак по корак.

Поред сваке планиране активности требало би убележити да ли је реализована, што представља самопроцену личне одговорности.

Не треба спочитавати и стално критиковати децу уколико нису одговорили на школске захтеве јер може да дође до контраефекта и губитка мотивације.

Неопходно је да родитељи похвале дете за све ствари које је у стању да добро уради.

Подижите његово самопоуздање и ментално га припремајте за будуће изазове а самим тим ће доћи и до повећања нивоа одговорности према школским обавезама.

Извештава новинарка РТК Милица Раденковић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *