Кол центар Ситуационог центра и даље на услузи грађанима

У оквиру Одељења за ванредне ситуације града Крагујевца ради Ситуациони центар, како би грађани од оператера могли да добију све потребне информације о дешавањима у граду.

Током ванредног стања кол центар је имао велики број позива, па су волонтери 24 сата одговарали на питања грађана.

Након укидања ванредног стања, Ситуациони центар наставља са уобичајеним радом.

Кол центар који функционише у оквиру Ситуационог центра пружао је подршку грађанима за сва питања која су их интересовала током ванредног стања

Оператери и волонтери 24 сата успешно су одговарали на позиве суграђана којих је дневном нивоу било и преко 300.

Позивом универзалног броја, Крагујевчани су могли да добију стручне службе, здравствене и установе социјалне заштите, комунални сектор и друга предузећа од виталног значаја.

Највећу помоћ добијали су старији од 65 година који, скоро два месеца, нису били у могућности да изађу из куће, али им је било омогућено да пензије добију на кућну адресу.

Циљ рада Ситуационог центра и Кол центра са универзалним бројем током ванредног стања био је да се растерети Институт за јавно здравље, као и друге здравствене установе у граду, које су на дневном нивоу имале и до 600 позива суграђана.

Након укидања ванредног стања, Дом здравља је вратио у функцију свој кол центар, тако да грађани сада могу директно да заказују прегледа као и пре увођења ванредног стања.

Извештава новинар РТК Иван Ганић

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *