Канцеларији локалног омбудсмана у претходном периоду најчешће су се обраћали грађани због неостварених права из радног односа, али и нерешених имовинско-правних односа.
Решавање проблема и пружање стручне правне помоћи социјално најосетљивијим групама у Крагујевцу и убудуће ће бити приоритет у раду локалног заштитника грађана, најављују у Канцеларији градског омбудсмана.
У Крагујевцу, омбудсман је почео са радом још 2004. године. Прва канцеларија заштитника грађана у Централној Србији отворена је баш у Крагујевцу.
Према речима Михаила Игњатовића, заштитника грађана приоритет у раду је заштита индивидуалних и колективних права и интереса грађана.
Број предмета који се у крагујевачкој канцеларији обради на годишњем нивоу није у порасту, али у односу на раније године мање притужби стиже на рад Градске управе.
У фокусу рада градског омбудсмана посебно су социјално рањиве групе, каже Игњатовић и наглашава да ће решавање њихових проблема и пружање правне помоћи бити један од основних задатака и у наредном периоду.
Према речима локалног заштитника грађана, Канцеларији у Крагујевцу неретко се обраћају грађани са проблемима који нису у надлежности градског обудсмана.
Извештава новинарка РТК Ксенија Ђерковић.