Персонализована куповина уз „Moj Maxi“ апликацију

Ако желите једноставну, повољну куповину засновану баш на вашим потрошачким навикама, уз препоручене погодности специјално за вас, онда је дигитални програм лојалности „Moj Maxi“ прави избор.

Ова апликација лојалности својим бројним погодностима и снижењима у потпуности одговара на персонализоване потребе сваког купца, а компанија Делез Србија лансирала ју је у циљу још бољег искуства куповине у свим Макси и Темпо продавницама у нашем граду.

Дигиталну апликацију лојалности можете преузети и користити на свим паметним телефонима крајње једноставно и бесплатно, а приликом регистрације очекује вас 10 одсто попуста који можете употребити приликом наредне куповине.

Одмах по инсталирању, са листе од 30 понуђених артикала на промоцији, апликација омогућава да изаберете до шест производа за које ћете остваривати попусте у наредне две недеље, а који ће за вас имати већа снижења у односу на редовна.

Ова листа производа ће се мењати на сваке две недеље, увек пружајући корисницима актуелан сет артикала међу којима могу одабрати шест омиљених.

Апликација, која прати ваше навике у куповини, нуди и персонализовани сет од шест промоција креиран на основу личне куповине корисника, који ће потрошачима стизати на сваке две недеље у виду препоруке производа са сниженим ценама, креираним специјално за вас.

Овај савремени концепт програма лојалности подиже искуство куповине на дигиталан ниво, а сваки корисник „Moj Maxi“ апликације је у прилици да, осим персонализоване понуде додатно снижених артикала, добија и информације о новинама у одабраној продавници, као и увид у све производе који се у датом тренутку налазе на редовном снижењу.

Могућност остваривања награде за лојалност одабраном бренду и рођендански попусти само су неки од бенефита апликације, а у циљу још угодније куповине, апликација корисницима омогућава да унапред поруче жељени производ са деликатеса који могу преузети без чекања у реду.

Ту је и могућност провере цене жељеног производа на лицу места а ускоро ће бити доступна и могућност скенирања бар кодова производа током куповине, која ће убрзати процес плаћања на каси где ће се скенирати само збирни код, без вађења производа из корпе.

Прва дигитална апликација лојалности од 15. јула доступна је потрошачима у Крагујевцу, а врло брзо ће у свим бенефитима „Moj Maxi“ програма моћи да уживају и купци у целој Србији.

*ПР објава

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *