Компанија Фијат Крајслер аутомобили покренула је кампању „Фиат Рестарт“, у склопу које, наредних месец дана грађанима Србије омогућава економске погодности за рециклирање аутомобила и замену „старо за ново“ Фијат возило.
Аутомобилска индустрија ове године је, због коронавируса, доживела велике губитке.
Тржиште путничких ниже је за 26 процената, док је код лаких комерцијалних возила пад од 35 посто, кажу у ФЦA. Продаја је чак минус седам одсто у односу на прошлу годину.
Због тога и акција подршке тржишту – старо за ново последњих месеци показује боље резултатате.
Центар за рециклажу из Железника у сарадњи са ФЦА групом до сада је у Србији рециклирао 14.000 аутомобила.
Групација Фијат је саопштила и да се рестарт акција не ограничава на бренд Фијат већ важи и за аутомобиле из гаме као што су Фијат профешнал, Џип и Алфа Ромео модели.
Иначе, кроз замену старо за ново долази се до сировине за рециклажну индустрију, а возила не завршавају у нелегалним токовима и у ауто-деловима.
Извештава новинарка РТК Слађана Обрадовић Чукарић.