РТК демантовао тврдњу Стевановића да није било позива за гостовање

Бивши градоначелник Крагујевца и шеф одборничког клуба Заједно за Шумадију – Здрава Србија, Верољуб Стевановић навео је за скупштинском говорницом на седници локалног паралмента да од 2014. године није добио ниједан позив за гостовање на Радио-телевизији Крагујевац, што је менаџмент РТК одмах демантовао.

Поводом ових неистина и осталих изјава представника одборничког клуба ЗЗШ – Здрава Србија, саопштењем за јавност огласио се и програмски колегијум наше медијске куће који је посебно осудио говор мржње одборника ЗЗШ Ивице Самаиловића на рачун РТК и њеног руководства.

Бивши градоначелник и лидер Заједно за Шумадију Верољуб Стевановић изјавио је да већ шест година није добио позив за гостовање на Радио-телевизији Крагујевац.

Међутим, Стевановићеве наводе одмах је демантовала директорка РТК Јелена Вуковић.

Саопштењем за јавност огласио се и програмски колегијум РТК у коме се наводи да је бивши градоначелник и лидер ЗЗШ Верољуб Стевановић сваки пут позиван да говори у емисији “Размотавање”, као и за друга гостовања или за рубрике.

Међутим, увек је постојао неки изговор. Гостовање на Радио-телевизији Крагујевац последњи пут је одбио у изборној ноћи, а на позив новинарке РТК времена није имао ни јуче, уочи саме седнице градског паралмента.

Наглашавамо да менаџмент Радио-телевизије Крагујевац данас послује у складу са свим важећим законима.

Подсећамо да за време док је ЗЗШ била на власти, у периоду од 1. фебруара 2012. до 31. децембра 2014. године запосленима нису уплаћивани порези и доприноси, па је дуг РТК само по овом основу износио 24 милиона динара.

Порез на имовину није плаћан 12 година, обавезе према СОКОЈ-у и РЕМ-у седам година, а предузеће није измиривало ниједну обавезу док није утужено.

ЈП Радио телевизија Крагујевац је у својству туженог, у 2014. години водило 23 судска спора у укупној вредности од преко 15 милиона динара без камата и судских трошкова.

Програм се производио и емитовао са потпуно дотрајалом опремом за коју није било могуће набавити резервне делове и сервисере јер је последњи пут обновљена 2000. године.

Први пут је зановљена у 2018. када је 10 милиона динара обезбеђено из сопствених средстава.

Данас друштво није кредитно задужено, нема дуговања, све своје обавезе измирује на време, зараде су редовне, а потписан је и колективни уговор.

Данас 85% програма чини сопствена продукција. Само у овој години реализовано је 50 директних преноса догађаја од значаја за грађане Крагујевца, 20-ак спортских утакмица и више од 150 емисија установа културе.

У новонасталим околностима, новинари РТК су били међу реткима који су извештавали из црвене зоне и ковид одељења интензивне неге крагујевачког Клиничког центра, па су оптужбе на рачун објективности и истраживачког новинарства неутемељене.

На крају, али и најважније, упоредити некога ко води медијску кућу са Јозефом Гебелсом је преседан који се није догодио нигде на јавној сцени Србије.

Из тог разлога позивамо сва новинарска и удружења медијских радника да јавно осуде говор мржње одборника Заједно за Шумадију Ивице Самаиловића, наводи се у саопштењу програмског колегијума РТК.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *