Често се дешава да у стану или кући изненадно пукне цев, откажу електроинсталације, или се поквари бојлер, па је питање коме се обратити у ситуацији када је на снази ванредно стање, због чега је радно време фирми које се баве услужним делатностима редуковано.
Већина сервиса који се баве поправкама у Крагујевцу током претходних дана није радила, док су они који и даље пружају услуге долазили на позив само у хитним случајевима.
У оквиру ублажавања мера, очекује се да већи број сервиса у граду поново отвори своја врата за пружање услуга.
Свакодневни проблему у домаћинству не познају Корона вирус или ванредно стање.
Зато се дешава да када нам се у кући или стану деси неки непланирани квар, проблем постаје још већи, јер је већина сервиса или редуковала радно време, или уопште не ради.
Четири највећа сервиса у граду које смо позвали како би пријавили квар нису одговарала на позиве.
Мали је број оних који долазе по позиву и то само за хитне случајеве.
При одласку на терен сервисери користе затитну опрему и поштују све прописане мере, како би заштитили и себе и муштерије од Корона вируса.
У овом крагујевачком сервису тврде да је број позива током ванредног стања смањен.
У току полицијског часа сервисери не излазе на терен, али се и у то време могу пријавити кварови како би екипе након престанка забране кретања имале евиденцију о заказаним интервенцијама и у договореном времену отишле на терен.
Крагујевчани имају могућност да у току дана сами у сервис донесу неисправне уређаје.
Тако би се теренске екипе растеретиле и биле у прилици да дођу до старијих особа које немају могућност кретања.
У оквиру ублажавања мера, очекује се да већи број сервиса у граду поново отвори своја врата за пружање услуга.
Извештава новинар РТК Иван Ганић.