Шта Крагујевчани мисле о појефтињењу основних производа?

У малопродајним трговинским ланцима у Србији од данас по нижим ценама може да се купи 20 основних производа за исхрану, хигијену и кућну хемију.

Крагујевчани кажу да у условима кризе свако појефтињење доста значи за кућни буџет који је све оптерећенији растом цена.

Производе за исхрану, хигијену и кућну хемију под ознаком „Боља цена“ грађани од данас могу да нађу у малопродајним објектима.

На списку су пилећи паризер, јогурт, млеко, шпагете, сокови, кафа, зачини, шампон за бебе, детерџент за судове…

Питали смо Крагујевчане шта мисле о овом појефтињењу…

Светска криза и велики раст цена довели су до пада куповне моћи грађана.

Минимална потрошачка корпа довољна је да покрије само трошкове исхране и хигијене, кажу у градској Организацији потрошача.

Раст цена отворио је и питање величине марже трговаца који на тај начин подижу профит.

Поједине државе, попут Хрватске, ограничиле су трговачке марже, а за очекивати је да то буде све чешћа пракса и у Србији.

Извештава новинар РТК Саша Стаменић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *