У малопродајним трговинским ланцима у Србији од данас по нижим ценама може да се купи 20 основних производа за исхрану, хигијену и кућну хемију.
Крагујевчани кажу да у условима кризе свако појефтињење доста значи за кућни буџет који је све оптерећенији растом цена.
Производе за исхрану, хигијену и кућну хемију под ознаком „Боља цена“ грађани од данас могу да нађу у малопродајним објектима.
На списку су пилећи паризер, јогурт, млеко, шпагете, сокови, кафа, зачини, шампон за бебе, детерџент за судове…
Питали смо Крагујевчане шта мисле о овом појефтињењу…
Светска криза и велики раст цена довели су до пада куповне моћи грађана.
Минимална потрошачка корпа довољна је да покрије само трошкове исхране и хигијене, кажу у градској Организацији потрошача.
Раст цена отворио је и питање величине марже трговаца који на тај начин подижу профит.
Поједине државе, попут Хрватске, ограничиле су трговачке марже, а за очекивати је да то буде све чешћа пракса и у Србији.
Извештава новинар РТК Саша Стаменић.