Студенти дали идеје за „ребрендирање“ Шумадије

 Нове идеје за брендирање Шумадије биле су повод скупа који је одржан у „Мајнд парку“.

Студенти Клуба студије случаја покушали су да на најбољи начин представе туристичке и друге потенцијале Крагујевца и околине.

Групација „Милановић“ била је домаћин такмичења у решавању студије случаја.

Студенти са више факултета у Србији су на овај начин дали своје виђење како на најбољи начин представити Шумадију.

Наши студенти освојили су бројне награде на светским такмичењима у решавању пословне студије случаја.

Градоначелник, Никола Дашић, истакао је значај сваког вида промоције Крагујевца и Шумадије.

Крагујевац је стари индустријски центар који има шта да понуди туристима, али и младима како би остали да живе овде.

Скупу су, поред челника Крагујевца и Тополе и руководства компаније „Милановић“, присуствовали и представници Министарства трговине, туризма и телекомуникација.

Извештава новинар РТК Саша Стаменић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *