Нове идеје за брендирање Шумадије биле су повод скупа који је одржан у „Мајнд парку“.
Студенти Клуба студије случаја покушали су да на најбољи начин представе туристичке и друге потенцијале Крагујевца и околине.
Групација „Милановић“ била је домаћин такмичења у решавању студије случаја.
Студенти са више факултета у Србији су на овај начин дали своје виђење како на најбољи начин представити Шумадију.
Наши студенти освојили су бројне награде на светским такмичењима у решавању пословне студије случаја.
Градоначелник, Никола Дашић, истакао је значај сваког вида промоције Крагујевца и Шумадије.
Крагујевац је стари индустријски центар који има шта да понуди туристима, али и младима како би остали да живе овде.
Скупу су, поред челника Крагујевца и Тополе и руководства компаније „Милановић“, присуствовали и представници Министарства трговине, туризма и телекомуникација.
Извештава новинар РТК Саша Стаменић.