Факултет за менаџмент из Зајечара организовао је за крагујевачке средњошколце такмичење у изради пословне студије случаја.
Знањем у овој области надметале су се четири екипе ученика Прве техничке школе. За победнике су обезбеђене вредне награде.
Савремени услови пословања намећу употребу нових информационих технологија као основе за опстанак и развој образовних установа – државних и приватних факултета и виших школа.
За маркетинг се најчешће користе друштвене мреже, преко којих се будући студенти углавном информишу о свему што их занима. Дигитални маркетинг био је тема такмичења средшошколаца у изради пословне студије случаја.
Квалитетна реклама за факултет треба да садржи информације о смеровима, актуелним догађајима, студентским стипендијама и пројектима. До тог закључка дошли су ученици Прве техничке школе у Крагујевцу, који су ушествовали на овом такмичењу.
Према статистици, 1.600 хиљада становника узраста од 18 до 30 година, користи друштвене мреже, а информације за којима трагају углавном се односе на могућности за наставак школовања.
Због тога су дигитални маркетинг и промоција бренда преко друштвених мрежа неизбежан начин рекламирања образовних установа у ери модерних технологија.
Извештава новинарка РТК Ксенија Ђерковић.