Урбанизам завршио Саобраћајну студију града Крагујевца

За потребе новог Генералног урбанистичког плана 2025. Крагујевац Јавно предузеће Урбанизам Крагујевац урадило је Саобраћајну студију града.

Према речима директора крагујевачке дирекције Драгана Дунчића овакав документ није никада урађен и има за циљ утврђивање тренутног стања саобраћаја на територији града и идентификовање будућих потреба.

Саобраћајна студија урађена је у сарадњи са факултетом Техничких наука, департманом за саобраћај из Новог Сада, где је искоришћено њихово управљање најсавременијим софтверима за анализу саобраћаја и саобраћајних токова, а то су програми који су у могућности да сагледају саобраћајне токове на већим површинама и аналитику предложених модела и решења раскрсница на територији града Крагујевца.

Тим поводом урађено је и бројање саобраћаја, које су радили ученици и професори Средње стручне школе у Крагујевцу, на више од 20 раскрсница у граду и прилазима државних путева.

Саобраћајна студија рађена је у циљу утврђивања тренутног стања саобраћаја на територији града, идентификовањем будућих потреба.

Други део саобраћајне студије користи се при изради планова детаљне регулације где се показало да ће са новим моделима раскрсница и кружних токова као што су Мала вага бити побољшане услуге саобраћаја у том делу града.

Градске саобраћајнице треба да побољшају услуге саобраћаја. Студија саобраћа је дала новине и данас је град Крагујевац, поред Београда једини град у Србији који има модел саобраћајних токова, које ће у будућности моћи да користи.

Она омогућава да се врло активно врши анализа одређених раскрсница по моделу, јер је сектор саобраћаја битан елемент који креира услове за целокупан друштвено економски развој града.

Извештава новинарка РТК Зорица Савић Ранковић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *