Заказивање прегледа у Заставиној амбуланти од 1. септембра

Пацијенти који се лече у Заводу за здравствену заштиту радника „Застава“ од 1. септембра поново ће моћи да заказују прегледе путем телефона.

Заставина амбуланта је током лета увела савремени информациони систем који ће омогућити боље услове како лекарима тако и пацијентима.

Значајна средства за увођење овог система обезбедио је град Крагујевац.

Завод за здравствену заштиту радника увео је јединствени информациони систем „Хелиант“ који омогућава комуникацију и сарадњу са другим установама у граду, као и бољу прегледност рада лекара и здравственог картона грађана.

Град је препознао значај овог система и обезбедио неопходне сервере за његово увођење.

На овај начин, здравствене установе у граду ће моћи да размењују податке у циљу брже дијагнозе.

Сваки пацијент имаће електронски картон који пружа увид у здравствено стање, посете лекарима и терапију.

Због увођења информационог система и обуке запослених у протеком периоду у Заводу за за здравствену заштиту радника било је привремено обустављено заказивање путем телефона.

То није важило за специјалистичке прегледе.

Од 1. септембра пацијенти ће поново моћи да заказују прегледе преко кол центра уз нове повољности.

Кол центар Завода за здрвствену заштиту радника радиће од 1. септембра радним данима  од 8 до 14 часова.

На овај начин, грађани ће лакше долазити до лекара и прописане терапије.

Извештава новинар РТК Саша Стаменић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *