Остваривање права трудница и породиља електронским путем

Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања саопштило је данас да труднице и породиље, током трајања ванредног стања, документацију потребну за остваривање накнаде зараде за време трајања породиљског одсуства и одсуства са рада ради неге детета, могу да доставе електронским путем.

Захтев за накнаду зараде могуће је преузети са сајта Министарства за рад, запошљавање, борачка и социјална питања.

Попуњен формулар захтева, са осталом пратећом документацијом, потребно је скенирати и послати на имејл prijem.zahteva@beograd.gov.rs за Град Београд, односно на другу одговарајућу имејл адресу за остале градове у Србији, а која је истакнута на порталима градских општинских управа.

Захтеви се могу послати и препорученом пошиљком на адресе служби дечије заштите, које припадају општинама или граду у којима подносилац захтева има пребивалиште.

ИЗВОР: www.srbija.gov.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *