Саветовалиште за потрошаче у Крагујевцу обележило је данас деценију успешног пословања.
За десет година рада, Организацији потрошача у Крагујевцу обратило се 27 хиљада потрошача који су од запослених у Саветовалишту добили савет или прецизне смернице које воде ка решавању њиховог проблема.
Кроз деценију рада Саветовалишта за потрошаче у Крагујевцу, низали су се проблеми, недоумице, решења или покренути спорови против трговаца, али су запослени остали доследни свом циљу и мисији – да утичу свест грађана о правима која их штите као потрошаче, али и да их упознају са законима путем којих своја права могу остварити.
Помоћница министра унутрашње и спољне трговине Вишња Ракић нагласила је да трговци у великој мери крше Закон о заштити потрошача.
Редовна и стабилна комуникација са Организацијом потрошача у Крагујевцу, примери и сугестије запослених у крагујевачком Саветовалишту, у многоме помажу, па се на основу таквих сугестија редовно мењају и допуњују закони.
Организација потрошача Крагујевац осим саветодавне и стручне помоћи потрошачима, своје услуге и помоћ већ 10 година успешно пружа и привредницима и трговцима у Крагујевцу.
Организација потрошача Крагујевац је у знак захвалности на успешној деценијској сарадњи, уручила специјалне захвалнице Министарству унутрашње и спољне трговине као и граду Крагујевцу.