10 минута: Промоција гастрономске понуде у Крагујевцу

У организацији Регионалне агенције за економски развој Шумадије и Поморавља и Хорека асоцијације, у сарадњи са пет крагујевачких ресторана, организована је гастрономска манифестација – Отворена кухиња.

Угоститељски објекти понудили су препознатљиве шумадијске специјалитете уз одговарајући попуст.

Пројекат има за циљ афирмацију туризма и финансира га Европска унија и Немачко министарство за економски развој и сарадњу.

Реализује Немачка организација за међународну сарадњу – ГИЗ.

Разноврсне гастрономске специјалитете, вина и ракије шумадијских произвођача током дневног програма по приступачној цени понудили су ресторани: Амбасадор, Винскоракијски хаб, ресторан Гастро комитет 24, Мустанг и Панорама.

Активност се реализује у оквиру друге фазе пројекта „ Подршка конкурентности и развоју туризма у Централној Србији – Шумадији и Поморављу.“

Циљ је презентовање потенцијала Шумадије.

Постављање новог туристичког концепта који подразумева промоцију гастрономске понуде, ослоњено је на искуства Италије и Истре.

У Истри се овај принцип развијао последњих 20 година, на промоцији маслиновог уља, вина, говедине и утицао да континентални, зелени део Истре надмаши, приморски, плави по броју туристичких посетилаца.

Представници Регионалне агенције за економски развој Шумадије и Поморавља труде се да усвоје искуство из суседства.

Извештава новинар РТК Слађана Обрадовић Чукарић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *