У последње две године Саветовалиште за потрошаче примило је око три хиљаде приговора.
Национална организација потрошача Србије наводи да се купци најчешће жале на квалитет одеће и обуће и негативан став продаваца према рекламацијама.
Сваки производ који сте купили требало би да буде произведен по одређеним стандардима, што би декларација, са којом је по правилу упакован, требало да садржи.
Уколико у року од 24 сата промените мишљење, можете га вратити, уз бројна образложења, па чак и само једно – да вам се производ само на први поглед свидео.
Продавац има обавезу да вам понуди нови или врати новац, ако на томе инсистирате.
Звучи као сет лепих жеља у Србији, али у развијенијим економијама од наше је пракса.
Трговци, који размишљају о будућности компаније, неће вам ни у Крагујевцу ускратитини могућност да робу замените и дан по куповини. Знају да оваквим потезом могу само да добију вашу наклоност.
Избештава новинарка РТК Зорица Савић Ранковић.