Доделом награда завршен 12. Међународни сајам туризма и сеоског туризма

Доделом награда и признања најбољима, у Крагујевцу је завршен 12. Међународни сајам туризма и сеоског туризма.

Награду за најлепши излагачки простор припала је Туристичкој организацији Краљева, најбољи промо материјал имала је Туристичка организација Шапца, док је за најбољу проглашена туристичка промоција Шумадије и Поморавља.

Организатори највећег туристичког догађаја у региону, Шумадија сајам и Градска туристичка организација Крагујевац, оценили су да је традиционална сајамска манифестација и ове године била изузетно успешна и посећена.

Током тродневне сајамске манифестације на Шумадија сајму, стручни жири пратио је и оцењивао излагаче посебно у три категорије: најуспешнија промоција, најуређенији излагачки простор и најбољи промо материјал.

Њима су на свечаности поводом затврања сајма уручене награде и признања.

Ове године најбоља је била промоција туристичке понуде Шумадије и Поморавља.

У склопу Међународног сајма туризма и сеоског туризма, у хали Шумадија сајма одржан је Сајам зимнице на коме су произвођачи здраве хране и пића посетиоцима понудили своје производе.

Домаћини 12. Међународног сајма туризма и сеоског туризма и Сајма зимнице излагачима су, на свечаности поводом затварања ове традиционалне сајамске манифестације, пожелели још једну добру туристичку годину и изразили захавалност за још једно учешће на Сајму у Крагујевцу.

Извештава новинар РТК Нина Бајић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *