Доделом награда и признања најбољима, у Крагујевцу је завршен 12. Међународни сајам туризма и сеоског туризма.
Награду за најлепши излагачки простор припала је Туристичкој организацији Краљева, најбољи промо материјал имала је Туристичка организација Шапца, док је за најбољу проглашена туристичка промоција Шумадије и Поморавља.
Организатори највећег туристичког догађаја у региону, Шумадија сајам и Градска туристичка организација Крагујевац, оценили су да је традиционална сајамска манифестација и ове године била изузетно успешна и посећена.
Током тродневне сајамске манифестације на Шумадија сајму, стручни жири пратио је и оцењивао излагаче посебно у три категорије: најуспешнија промоција, најуређенији излагачки простор и најбољи промо материјал.
Њима су на свечаности поводом затврања сајма уручене награде и признања.
Ове године најбоља је била промоција туристичке понуде Шумадије и Поморавља.
У склопу Међународног сајма туризма и сеоског туризма, у хали Шумадија сајма одржан је Сајам зимнице на коме су произвођачи здраве хране и пића посетиоцима понудили своје производе.
Домаћини 12. Међународног сајма туризма и сеоског туризма и Сајма зимнице излагачима су, на свечаности поводом затварања ове традиционалне сајамске манифестације, пожелели још једну добру туристичку годину и изразили захавалност за још једно учешће на Сајму у Крагујевцу.
Извештава новинар РТК Нина Бајић.