Јавно комунално предузеће Шумадија Крагујевац је добитник награде „Бренд лидер“ у области заштите животне средине и рециклаже, коју додељује компанија „MASS Media Digital” из Београда.
Награда је установљена пре 17 година у циљу афирмације најистакнутијих компанија, институција, медија и појединаца који својим напредовањем постављају више стандарде и унапређују тржиште.
О рециклажи у теорији и пракси, на ЕкоКонфененцији, у оквиру које су овогодишњим добитницима уручене награде, говорио је Немања Димитријевић, директор Јавног комуналног предузећа Шумадија Крагујевац, које је награђено као лидер у постављању нових стандарда у квалитету, поузданости и примени напредних технологија и иновативних решења у области унапређења животне средине и рециклаже.
ЈКП Шумадија и град Крагујевац примери су добре праксе како подстаћи очување животне средине на локалу и увести рециклажу у свакодневне навике грађана.
У фокусу дводневне ЕкоКонференције под називом „Животна средина-Светска престоница 2021.“ биле су теме које се тичу унапређења животне средине и одрживог развој.
Конференцији је присуствовало више од 40 еминентних говорника који су се кроз интерактиван програм, дотакли најактуелнијих питања у вези са зеленом транзицијом.
Компанија „MASS Media Digital” из Београда награду „Бренд лидер“ додељује 17 година, а ове је било седам лауреата, међу којима је и ЈКП Шумадија Крагујевац.
Тема заштите животне средине отвара питање – да ли је човек њен највећи загађивач?
Ако прихватимо чињеницу да од нас зависи опстанак планете, најмање што можемо да учинимо је да подржимо рециклажу.
Извештава новинар РТК Марина Голубовић Миленковић.