Само у нашем граду, за све љубитеље једноставне и повољне куповине компанија Делез Србија лансирала је јединствени, дигитални програм лојалности под називом „Мој Макси“.
Креирана тако да у потпуности одговори на персонализоване потребе сваког купца, „Мој Макси“ апликација нашим суграђанима доноси потпуно ново искуство куповине и снижења кројена баш према њиховим потребама.
Изузетно једноставна за коришћење, дигитална апликација лојалности се преузима бесплатно и доноси многобројне погодности приликом куповине у свим Макси и Темпо продавницама у Крагујевцу.
Већ приликом регистрације све кориснике очекује 10 одсто попуста који могу искористити током наредне куповине, а апликација им омогућава и да одмах по инсталирању, са листе од 30 понуђених артикала на промоцији изаберу до шест производа за које ће остваривати попусте у наредне две недеље, а који ће за њих имати већа снижења у односу на редовна.
Ова листа производа ће се мењати на сваке две недеље, увек пружајући корисницима актуелан сет артикала међу којима могу одабрати шест омиљених.
Купце очекује и персонализовани сет од шест промоција који ће им стизати на сваке две недеље и доносити јединствене попусте који су на основу анализе њихове потрошачке корпе препоручени баш за њих.
Оно што ову апликацију чини јединственом је и могућност остваривања бројних бенефита без употребе картице и скупљања бодова.
Дигитална апликација лојалности у сваком тренутку даје увид у остварене услове када су у питању акције за које је то неопходно, попут акција лојалности одабраном бренду или оних које подразумевају прикупљање налепница, а које корисник апликације сада прикупља дигитално, док се остали бенефити остварују одмах приликом куповине, без потребе остваривања услова.
Могућност одабира омиљене продавнице и креирање персонализованих спискова за куповину, поручивање жељеног производа са деликатеса са преузимањем без чекања у реду, рођендански попусти, могућност остваривања награде за лојалност одабраном бренду.
Много је погодности које нуди апликација лојалности а привилегију да је први користе имају потрошачи у Крагујевцу, док ће врло брзо „Мој Макси“ апликација лојалности бити доступна и за све остале потрошаче у Србији.
*ПР објава