Куповина по вашој мери уз „Мој Макси“ лојалити апликацију

Само у нашем граду, за све љубитеље једноставне и повољне куповине компанија Делез Србија лансирала је јединствени, дигитални програм лојалности под називом „Мој Макси“.

Креирана тако да у потпуности одговори на персонализоване потребе сваког купца, „Мој Макси“ апликација нашим суграђанима доноси потпуно ново искуство куповине и снижења кројена баш према њиховим потребама.

Изузетно једноставна за коришћење, дигитална апликација лојалности се преузима бесплатно и доноси многобројне погодности приликом куповине у свим Макси и Темпо продавницама у Крагујевцу.

Већ приликом регистрације све кориснике очекује 10 одсто попуста који могу искористити током наредне куповине, а апликација им омогућава и да одмах по инсталирању, са листе од 30 понуђених артикала на промоцији изаберу до шест производа за које ће остваривати попусте у наредне две недеље, а који ће за њих имати већа снижења у односу на редовна.

Ова листа производа ће се мењати на сваке две недеље, увек пружајући корисницима актуелан сет артикала међу којима могу одабрати шест омиљених.

Купце очекује и персонализовани сет од шест промоција који ће им стизати на сваке две недеље и доносити јединствене попусте који су на основу анализе њихове потрошачке корпе препоручени баш за њих.

Оно што ову апликацију чини јединственом је и могућност остваривања бројних бенефита без употребе картице и скупљања бодова.

Дигитална апликација лојалности у сваком тренутку даје увид у остварене услове када су у питању акције за које је то неопходно, попут акција лојалности одабраном бренду или оних које подразумевају прикупљање налепница, а које корисник апликације сада прикупља дигитално, док се остали бенефити остварују одмах приликом куповине, без потребе остваривања услова.

Могућност одабира омиљене продавнице и креирање персонализованих спискова за куповину, поручивање  жељеног производа са деликатеса са преузимањем без чекања у реду, рођендански попусти, могућност остваривања награде за лојалност одабраном бренду.

Много је погодности које нуди апликација лојалности а привилегију да је први користе имају потрошачи у Крагујевцу, док ће врло брзо „Мој Макси“ апликација лојалности бити доступна и за све остале потрошаче у Србији.

*ПР објава

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *