На клик од повољније набавке намирница

Персонализоване промоције, додатна снижења, бржа и угоднија куповина, само су неке од погодности које су од 15. јула доступне само грађанима Крагујевца и Кнића, захваљујући дигиталном програму лојалности „Moj Maxi“.

Више о самој апликацији, првим утисцима корисника и свим бенефитима који очекују њене кориснике у Макси и Темпо продавницама, говори Никола Зечевић, руководилац истраживања, лојалности купаца и брзе доставе компаније Делез Србија.

Зашто баш апликација лојалности и можете ли нам рећи више о овом дигиталном решењу?

У сваком сегменту пословања увек полазимо од наших купаца и пажљиво ослушкујући њихове потребе и савремене трендове у трговини, трудимо се да у континуитету уводимо иновације које ће олакшати набавку намирница и при томе уштедети кућни буџет.

Управо на тој идеји се и развио програм лојалности „Moj Maxi“.

Како бисмо омогућили што боље искуство куповине за наше купце, одлучили смо да он буде једноставан, савремен и дигитализован, односно креиран у виду бесплатне персонализоване апликације која се може инсталирати на свим паметним телефонима.

Оно што је нама било јако важно је да већ при инсталирању апликације сваки корисник добије попуст добродошлице од 10 одсто који може искористити приликом прве куповине у Макси и Темпо продавницама.

Са друге стране како бисмо у потпуности одговорили на потребе појединачних купаца, а захваљујући алгоритму који памти претходне изборе корисника, „Moj Maxi“ апликација нуди низ погодности и додатна персонализована снижења.

Спајањем једноставности при коришћењу, погодности приликом саме набавке и остваривањем попуста на одабране производе купцима смо истовремено пружили две најважније ствари – повољнију и удобну куповину.

Зашто је важно да купци долазе у набавку са већ инсталираном „Moj Maxi“ апликацијом?

У питању је апликација лојалности која корисницима пружа разноврсне промоције на месту продаје, релевантна снижења и већу удобност при куповини.

Када су у питању снижења, поред већ поменуте персонализоване понуде препоручених промоција, купци на располагању имају могућност да са листе од 30 понуђених производа – који су у датом тренутку на акцији само за “Moj Maxi” кориснике, изаберу до шест производа, за које ће остваривати попусте у наредне две недеље, а који ће за њих имати већа снижења у односу на редовна.

Додатно, корисници имају могућност да унапред онлајн поруче жељени производ са деликатеса који могу преузети без чекања у реду у омиљеној радњи, да скенирањем бар кода на лицу места провере цену жељеног производа, као и могућност увида у све производе које су у датом тренутку на акцији у одабраној радњи.

Ужитку у набавци доприноси и опција за креирање персонализованих спискова за куповину, а могућност остваривања награде за лојалност одабраном бренду и рођендански поклони само су неки од додатних бенефита апликације.

Зашто је баш Крагујевац одабран као град у ком је лансиран програм лојалности и какви су први утисци корисника?

Град Крагујевац један је од три града у којима компанија Делез Србија има највећи број продавница, због чега смо одлучили да управо ваши суграђани први имају прилику да увиде на који начин функционише дигитална апликација лојалности “Moj Maxi” и да пробају све њене погодности, док ће већ од јесени апликација бити доступна и у свим осталим градовима.

До тада, у периоду од три месеца, отворен је простор за додатна унапређења система која већ реализујемо а која су заснована на повратним информацијама купаца, корисника апликације.

Први утисци су изузетно добри, а коментари Крагујевчана које добијамо путем потрошачког сервиса, социјалних мрежа и директно у продавницама говоре у прилог томе да су наши купци и те како спремни на нову дигиталну еру куповине којој већ сведочимо.

*ПР објава

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *