Наредна година у знаку промоције домаћег туризма

Приморане да усклађују своје делатности са епидемиолошком ситуацијом, све економије света 2021. годину већ прилагођавају активностима које ће личити на овогодишње.

Тако ће и на националном нивоу, наредна година бити посвећена промоцији домаћег туризма, а сви градови, општине и вароши у земљи своје капацитете промовисаће на најбољи начин.

Шумадија ће базирати своју туристичку понуду на представљању подручја које је познато по узгајању воћа и производњи вина.

Регионална агенција за економски развој Шумадије и Поморавља предводи обједињену туристичку промоцију, а како оцењује Бојан Павловић, директор Градске туристичке организације, појављује се значајан простор за промоцију природе, нових етно села, и града Крагујевца као тачке за сконцентрисани пословни туризам.

Година на измаку обележена је потребом људи да што више бораве у природи. Од средине лета забележено је веће присуство туриста у околини Крагујевца, тачније на местима где је и раније почела да се буди туристичка понуда.

Највише је било посетилаца из Војводине, Новог Сада, Београда. Странаца скоро да није ни било у посети.

Новина је да је примећен повратак пословних посетилаца, а од нових локација подручје ка Горњем Милановцу и сама ова општина били су откриће за путнике.

И тај правац промоције винарија и дестилерија са дегустационим салама биће главни адут у туристичкој понуди региона.

Регионална агенција за економски развој Шумадије и Поморавља предводиће обједињену туристичку понуду.

Зато што су припадајуће општине округа као појединачни актери недовољно јаке да самостално воде и остварују туристичке планове.

Држава ће наредне године све ресурсе усмерити на промоцију домаћих потенцијала.

Да коронавирус није обележио годину на измаку, сигруно би је обележило подсећање да је навршено тачно 65. година од почетка производње чувеног фиће, националног возила чије је монтирање обележило вишедеценијски развој Крагујевца и земље уопште.

Шест и по деценија касније, фиће нема на путевима, не силази више ни са производних трака, уместо Заставе возила производи италијански Фијат, а због пандемије није одржан ни атрактиван Фића фест.

Упркос тим чињеницама, фића је прешао на полице са промотивним материјалом и без обзира да ли долази као касица, мајица, магнетић или на предметима и даље је водећи сувенир.

На недавно одржаном сајму туризма у Босни и Херцеговини дочекан је са овацијама.

Извештава новинар РТК Слађана Обрадовић Чукарић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *