Први рођендан онлајн наставе!

Годину дана након увођења онлајн наставе, у време пандемије коронавируса, приметан је организованији приступ  часовима – наставници  су стекли знања, вештине и искуства, много се лакше сналазе у раду и комуникацији и са ученицима и са родитељима, али су проблеми и даље велики.

За систематичнију обуку за онлајн наставу није било простора, па су се и наставници и ученици и родитељи сналазили како су могли и у ходу се прилагођавали  новим условима рада.

У почетку пандемије је у великој мери коришћена гугул учионица – платформа коју је прописало Министарство просвете, да би се, годину дана после напредовало, преласком на гугл мит што је допринело динамичнијој  размени иформација и живљој и непосреднијој комуникацији.

Задаци се брже прегледају, ученици у краћем року добијају провратну информацију и активност је одмах видљива.

Међутим, како кажу просветни радници, проблеми су и даље присутни.

Предност наставе на даљину је заштићеност од заражавања ученика и наставника, као и њихових породица.

То је једина предност ове наставе.

Технички проблеми присутни су и после годину дана.

Ситуација се компликује уколико више деце у породици у исто време има час и уколико наставници имају час када и њихова деца.

Ту се дуплирају потребе за опремом.

Просветни радници кажу да максимално имају разумевања за породичне околности  и техничке потешкоће, јер нису сви ученици у ситуацији да буду сами у неком простору у коме ће у миру да одслушају час, а да их неко не омета.

Сналазе се сви како могу и како умеју, али једну жељу имају сви – да се епидемија оконча и да се што пре врате нормалном функционисању.

Извештава новинар РТК Милица Раденковић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *