Више од 100 ученика из 24 средње школе са подручја Централне Србије, окупило се у Крагујевцу на регионалном такмичењу средњошколаца у предузетничким вештинама.
Пословни изазов, који подразумева израду бизнис плана, решавање реалног проблема и презентацију, био је да се малина повеже са високом модом и од тога направи модни бренд.
Уз помоћ ментора, тимови састављени од ученика из различитих школа осмишљавали су и креирали бизнис план како да на најбољи и јединствен начин повежу спрско црвено злато – малину, са високом модом.
У решавању задатка свако је имао свој део посла, а изазов је ове године био посебно занимљив, истичу учесници овог такмичења.
Такмичење „Пословни изазов“ покренуто је са циљем да подстакне средњошколце да употребе своја знања и вештине на иновативан начин, како би унапредили предузетнички дух и повећали могућности за будуће запослење.
Такмичење реализује организација Достигнућа младих у Србији, а окупљање у Крагујевцу је четврто по реду од укупно 7 регионалних Пословних изазова.
Ове године кроз регионални део такмичења проћи ће око 800 ученика из 90 општина и градова.
Из Централне Србије такмичи се 100 средњошколаца.
Након овог такмичења, три најбоље екипе пласираће се на национално такмичење, што даље води до учествовања на Пословном изазову Западног Балкана, где ће средњошколци из Србије, заједно са вршњацима из Хрватске, Босне и Херцеговине и Црне Горе, одмеравати знање у пословним вештинама.
Извештава новинар РТК Марина Голубовић Миленковић.