Задовољство грађана Енергетиком?

У циљу повећања квалитета услуга и мерења степена задовољства грађана њиховим услугама, крагујевачка Енергетика спроводи анкету.

Грађани до 30. априла могу да дају примедбе на рад Енергетике и предлоге за повећање ефикасности рада топлане.

Сврха анкете, коју спроводи крагујевачка Енергетика, је да грађане подсети да је новац, којим се финансирају јавне услуге, њихов и да је потребно да се изјасне о квалитету испоручене топлотне енергије, сваке године.

Ово је прво предузеће у Граду, које је покренуло анкетирање са циљем мерења степена задовољства корисника као и предузимања мера за побољшање квалитета услуге.

Грађани анкету могу да попуне у улици Николе Пашића, број 15, на уплатном месту, у улици Првослава Стојановића, број 1, као и преко интернет странице.

Рок за изјашњавање грађана о квалитету пружене услуге је 30. април.

Оцењује се квалитет испоручене топлотне енергије, континуитет у снабдевању, однос цене и квалитета испоручене топлотне енергије, али и ефикасност у решавању проблема на топловодној мрежи.

Извештава новинарка РТК Зорица Савић Ранковић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *