Дигитална комуникација грађана и локалне администрације

Током наредне три године, очекује се да ће се целокупна комуникација грађана са државном и локалном управом одвијати у дигиталној сфери.

Изградњом Дата центра у Крагујевцу, биће развијена модерна и ефикасна еуправа доступна грађанима 24 сата дневно, 365 дана у години.

По речима др Михаила Јовановића, директора Канцеларије за информационе технологије и електронску управу, радови на изградњи градског и државног Дата центра су увелико у току.

Србија са Дата центром прелази неколико степеника ка светским технолошким врховима. Циљ је, кажу у Канцеларији за информационе технологије и електронску управу, стварање безбедне размене података, њихово чување и модернизација еуправе која ће бити на располагању грађанима 24 сата дневно, свих 365 дана у години. Приступ тим услугама треба да буде једноставан, брз и поуздан.

Током наредне три године, комуникација грађана са државном и локалном администрацијом одвијаће се у транспарентној, економичној и безбедној дигиталној сфери.

Иначе, опрема марке Хуавеј, за крагујевачки Дата центар стигла је у Крагујевац. У току је инсталирање опреме, а очекује се да Градски дата центар, у улици Саве Ковачевића, са радом почне средином новембра. Опрема вредна два милиона долара је донација Републике Кине.

Извештава новинарка РТК Ксенија Ђерковић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *