У Крагујевцу је данас почео са радом Контакт центар СББ-а.
Корисници ЕОН телевизије, оптичког интернета и дигиталне фиксне телефоније на овом месту могу да добију одговоре на сва питања у вези са услугама СББ-а и поднесу рекламацију.
У години у којој обележава две деценије постојања, компанија СББ отворила је Контакт центар у Крагујевцу, граду у коме је започела своје пословање.
Ово је други СББ-ов сервис те врсте у Србији, уређен према највишим светским стандардима.
Корисници услуга СББ-а ће у новоотвореном Контакт центру у Крагујевцу у сваком тренутку моћи да добију одговоре на сва питања.
Корисничко задовољство је један од главних циљева СББ-а, а од 2019. године компанија спроводи интерне метрике за мерење задовољства корисника.
СББ је добитник Оокла® награде за најбоље оцењену фиксну интернет мрежу у Србији и то на основу мерења корисничког задовољства на скоро два милиона корисничких тестова у Србији, али и Оокла® награде за најбржи интернет.
Извештава новинарка РТК Бојана Крстић.
