Поново уведен електронски пријем захтева грађана

Поводом ванредне ситуације која је у Крагујевцу на снази због повећаног броја заражених Ковидом 19, Градска управа подсећа грађане да своје захтеве достављају електронски, путем раније отвореног мејла писарнице.

Надлежни кажу да ће запослени у Градској управи за заједничке послове, грађанима послати одговор, или их упутити на даље поступање.

У Градској управи предлажу грађанима да, у циљу смањења ризика од инфекције корона вирусом и очувања њиховог и здравља запослених, захтеве достављају електронски, као што су то чинили у предходном периоду, путем раније отвореног мејла.

За неопходне информације грађани могу да добију на званичној интернет страници града Крагујевца, или позивом на број градске управе.

У Градској управи предлажу грађанима да, уколико не морају, не долазе у зграду града Крагујевца.

Градска управа за за заједничке послове града Крагујевца у чијој су надлежности и административно-технички послови пријема поште, односно писарнице, још једном апелује на грађане да своје захтеве достављају електронски, како би се потенцијални ризик од заразе Ковидом 19 свео на најмању могућу меру.

Извештава новинарка РТК Ксенија Ђерковић

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *