Попуст при куповини намирница уз „Moj Maxi“ апликацију

Да ли сте знали да уз дигиталну апликацију лојалности „Moj Maxi“, одмах при регистрацији сваки корисник добија 10 одсто попуста за наредну куповину у свим Макси и Темпо продавницама у нашем граду?

Сви Крагујевчани од 15. јула имају могућност коришћења јединственог, дигиталног програма лојалности под називом „Moj Maxi“, који је компанија Делез Србија лансирала у циљу још бољег искуства куповине.

Корисници „Moj Maxi“ дигиталне апликације лојалности су први пут у прилици да добију релевантне попусте, кројене баш по њиховим потребама.

Оно што ову апликацију чини јединственом је и могућност остваривања бројних бенефита без физичке употребе картице, а преузимање и коришћење апликације на свим паметним телефонима је крајње једноставно и бесплатно за све кориснике.

Приликом регистрације, сви корисници добијају 10 одсто попуста који могу искористити приликом наредне куповине, а апликација им омогућава и да одмах по инсталирању, са листе од 30 понуђених производа изаберу до шест за које ће остваривати попусте у наредне две недеље, а који ће за њих имати већа снижења у односу на редовна.

Ова листа производа ће се мењати на сваке две недеље, увек пружајући корисницима актуелан сет артикала међу којима могу одабрати шест омиљених.

Купце очекују и препоручени попусти који ће им током првих недеља коришћења доносити шест најатрактивнијих промоција у датом тренутку, а након тог периода, бележећи историју личне куповине, корисници апликације као препоруку добијају потпуно персонализовани сет од шест производа на промоцији који су препоручени специјално за њих.

Ту су и могућност одабира омиљене продавнице која корисницима пружа увид у сва актуелна редовна снижења, могућност брже куповине путем поручивања жељеног производа са деликатеса са преузимањем према унапред заказаним терминима, без чекања у реду, опција креирања персонализованих спискова за куповину и многе друге.

Нова ера дигиталне куповине доноси једноставност, уштеду и јединствено уживање у куповини посебно осмишљеној за сваког купца.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *