Пословне заједнице кључ успеха

У организацији пословних жена „Визија“, уз подршку Фондације Конрад Аденаур из Београда и Крагујевца данас је свечано отворен сајам женских социјалних предузећа из Србије и региона.

Србија има дугу традицију иницијатива и пословних активности којима се углавном жене баве, а оне се сада умрежавају и укључују у пословне заједнице

Женско предузетништво је у благој експанзији јер су жене власнице или сувласнице око 30 одсто малих и средњих предузећа у Србији. Овај резултат последица је и помоћи развоју женског предузетништва.

Фондација Конрад Аденау и Асоцијација пословних жена Визија финансирале су пројекат женско социјалног предузетништва које је у нашој земљи до скоро било занемарено.

Да се ствари у овој области мењају, потврђује и присутво представника: Министарства за рад и социјална питања, Координационог тела за родну равноправност, Европског покрета у Србији, социјалних предузећа данашњој конференцији.

Ово је била прилика да се јавно представе успешне жене, добитнице високих признања за свој рад и достигнућа.

Закон о родној равноправности и Закон о социјалном предузетништву требало би да омогуће боље функционисање социјалних предузећа која запошљавају рањиве групе грађана.

Овакве манифестације потврђују да смо, као друштво на добром путу да обезбедимо родну равноправност и у бизнису.

До успеха, жене предузетрнице су дошле, првенствено својим производима које су овом приликом изложиле јавности.

Србија има дугу традицију иницијатива и пословних активности којима су се углавном жене бавиле, а оне се сада умрежавају и укључују у пословне заједнице.

Извештава новинарка РТК Зорица Савић Ранковић.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *