Републички фонд за здравствено осигурање омогућио је грађанима да на једоставан и лак начин добију све неопходне информације у вези са остваривањем својих права из области обавезног здравственог осигурања путем Националног контакт центра.
Ово је добар начин да се грађани информишу али и да се избегну непотребне гужве на шалтерима које су отежавале рад запослених.
Сваког радног дана 40 оператера у Србији јавља се на бројеве телефона и у разговору са грађанима пружа потребне информације.
На овај начин осигураници могу да се информишу о овери здравствених картица, листи чекања код лекара специјалисте, здравственом и путном осигурању, или лечењу у иностранству.
Уколико позову Кол центар грађани ће, по устаљеним ценама за фиксне или мобилне позиве, моћи да добију све потребне информације, због којих су у предходном периоду долазили на шалетре РФЗО. Ова новина потпуна је непознаница за грађане.
Запослени који свакодневно раде на шалтерима кажу да гужве, ипак, има.
Највеће је интересовање за лечење пацијената у иностранству. Уколико позову Кол центар оператер ће их упутити коју документацију да припреме, а када конзилијум утврди да пацијент може да оде на лечење ван земље на располагању му је санитетско возило о трошку РФЗО и авион Ер Србије.
Ова новина у пословању условиће мање гужве на шалтерима, јер ће пацијенти на брз и једноставан начин моћи да дођу до потребних информација.
Континуираним увођењем нових и унапређењем постојеђих електронских сервиса Влада Србије успоставља електронску управу, која је у функцији грађана.
Бројеви телефона истакнути су на свим шалтерима РФЗО, а телефонске везе које могу да користе грађани отворене су сваког радног дана од 7 и 30 до 15 30 сати.
Заинересовани могу да добију информације и путем имејл адресе: kontakt.centar@rfzo.rs
Извештава новинарка РТК Катарина Мировић.