Учестале преваре при он лајн куповини од нерегистрованих трговаца

За време коронавируса повећана је куповина преко интернета.

Структура приговора потрошача је у суштини остала иста а односи се на замену купљене робе или повраћаја новца, што је случај код тренутно актуелних аранжмана за летовања.

Потпредседник НОПС-а Зоран Николић каже да се највише рекламирају обућа, бела техника и ИТ уређаји.

Потрошачи у време коронавируса нису престали да купују, али како тврде у саветовалишту за заштиту потрошача, повећан је број жалби упућених на рачун онлајн трговаца.

Врста куповине се прилагодила постојећем стању, па се купци више опредељују за куповину „из фотеље“.

По закону купац који купује преко интернета има право да у року од 14 дана одустане од своје куповине и да продавцу врати неоштећену робу.

Структура приговора потрошача је у суштини остала иста као и када се купује у продавницама.

Постоје трговци који уважавају права својих потрошача и који брину о својим клијентима, са циљем да се исти врати и поново обави куповину. На жалост, постоји и друга страна.

Да би заштитио своје интересе сваки потрошач треба да зна следеће информације: 2 године је право на поправку и замену робе односно услуге без гаранције; 14 дана право да се предомислите уколико сте наручили робу путем интернета, ТВ продаје, каталога, на презентацији или од продавца који се појавио на вашим вратима; 8 дана је рок у коме продавац мора да одговари на рекламацију.

Рок за решавање рекламације је 15 дана. Продавац је дужан да вам у року од 30 дана испоручи робу, уколико није другачије уговорено.

Извештава новинарка РТК Марина Голубовић Миленковић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.