Како унапредити пословање угоститељског објекта?

Сектор угоститељства као део туризма све више учествује у укупном бруто друштвеном производу града Крагујевца и региона Централне Србије.

С обзиром на то да Шумадија постаје све интересантнија туристичка дестинација за домаће и госте из иностранства, задатак угоститеља је да успоставе систем одрживог квалитета.

Како унапредити пословање угоститељског сектора и разликовати се од конкуренције, нека су од питања на која су шумадијски угоститељи могли да добију одговоре у оквиру едукативне трибине коју је, у сарадњи са Регионалном привредном комором, у Крагујевцу организовао МETRO Cash&Carry HoReCa Центар.

Праћење трендова у вези са угоститељском опремом и техникама рада у кухињи од посебног је значаја за унапређење и развој овог сектора.

Увођење новина један је од начина за олакшање пословања и претварање пословног окружења у зону без или са што мање стреса. Ову и друге тајне успеха, угоститељима широм Србије откривају представници МETRO Cash&Carry HoReCa Центра.

Сектор угоститељства као део туризма све више учествује у укупном бруто друштвеном производу града Крагујевца и региона Централне Србије.

Едукативној трибини у Крагујевцу присуствововали су представници угоститељских објеката и образовних установа у којима се школују будући радници у овом сектору.

Ово је пети од укупно седам бесплатних тренинга који се одржавају широм Србије, на основу споразума који је Привредна комора Србије потписала са компанијом МЕТРО Cash&Carry.

Извештава новинарка РТК Бојана Крстић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *