Грађани Крагујевца задовољни функционисањем јавних служби

Функционисање јавних служби у измењеним околностима оптерећује обезбеђивање физичке дистанце, формирање редова испред објеката, а додатне потешкоће настају ако запослени одсуствују због одласка у изолацију.

Ипак, и у таквим условима грађани Крагујевца успевају да измире дневне административне, финансијке или комерцијалне потребе.

Тек што су ступиле на снагу мере Владе које се односе на ограничено радно време угоститељских објеката до 18 часова, а до 21 сат продавница, и неограниченог за бензинске станице и апотеке, међу мерама је и та да послодавци омогуће рад од куће запосленима, како би се смањили међуљудски контакти и избегло окупљање више од пет особа у затвореном и на отвореном простору.

За установе које раде директно са грађанима и имају шалтерске службе – нове потешкоће.

Већина јавних, финансијских, административних установа редуковала  је број чиновника и омогућила приступ странкама преко интернета.

Грађани тако имају и већи притисак да постигну дневне обавезе.

Већина има разумевања за такве околности, кажу да не излазе без преке потребе, али и примећују да нема већих застоја.

Иако је Крагујевац пет месеци у ванредној ситуацији, тек последњих дана број заражених је рекордан.

У кућној изолацији у Крагујевцу је више од 3.300 грађана и готово да нема предузећа или установе која се није суочила са организационим проблемима услед одласка запослених на двонедељно одсуство.

Извештава новинар РТК Слађана Обрадовић Чукарић.

*Преузимање текста или дела текста дозвољено је само уз навођење извора. Фотографије, аудио и видео материјал, као и њихови делови (скриншот и сл.), уколико није другачије означено, су власништво ПД Радио телевизија Крагујевац доо и њихово преузимање је могуће само уз сагласност аутора.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *